00.00

jag har tänkt på en sak.
ibland så måste man bara ha någonting att tro på
någonting att lägga ner hela sin energi och alla sina tankar på.
någonting att fokusera på, det där lilla extra.. bara så att man orkar med dagen.
jag vill sätta alla taggar utåt, stänga in mig i mig själv och min musik
men världen funkar inte så

"du är verkligen som en berg&dalbana frida. ena sekunden är ditt humör på topp och då kan ingenting förstöra dig, sekunden efter så är du nere på botten och blickarna du ger då kan döda" och jag antar att det är sant. och jag vill tro på att drömmar går i uppfyllelse varenda dag. det är säkerligen sant, men vad händer med drömmarna som krossas. livet har två sidor. ibland kolliderar dom, och ibland dras dom mot varandra. det gäller att hitta en balans mellan + sidan och - sidan. det gäller att hitta balansen mellan lycka och sorgen.

det är inte bara jag, utan miljoner människor försöker hitta vägen dit.
du är aldrig ensam, men ibland kan du behöva gå sträckan helt själv.
bara tills du hittar dit du vill



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0