april

vissa dagar kommer det tillbaka.
vissa dagar gör det så ont att tänka.
jag vill bara kunna radera vissa stunder, slita ut dom från tidsarkivet och göra om dom gång på gång.

om jag hade gjort saker annorlunda, riktat mina steg i en annan riktning.. hade min känsla inte funnits här då? jag stänger in mig, jag vet att jag gör det. till allt det negativa och tillbakadragande, dit tar jag ett steg tillbaka. gång på gång. jag gör det fast jag inte borde, fast det är förbjuden frukt för mitt tankesätt. jag vill men kan inte, jag försöker men det går inte.

jag drömde inatt, allt var som det borde ha varit.
nu står jag i en korsning.
resa mig upp och stå kvar, eller falla handlöst ner igen.
och allt är upp till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0