holiday

det är skapligt skönt med lov. dock får man ångest när man tänker hur sjukt lite det är kvar av lovet.
då är det BACK TO SCHOOL allihopa! förutom min klass som är på prao.. och dåå kanske ni undrar varför jag inte är det? svar; för att jag inte fick tag på praoplats eftersom ingen (då menar jag nästan ingen) arbetsplats tar emot praoelever. inte där jag vill praoa iaf.. men om jag har en liten gnutta tur så ska det fixa sig v.17. så måste bara prata med skolan osv nu.. men det löser sig nog.

annars då? lovet har vart roligt hitills. hänt någonting nästan varje dag och det är ju himla positivt.
väldigt väldigt snart är det min födelsedag också.. så jag håller på att kolla in systemkameror. suktat efter en jag vet inte hur länge.. hoppas mina föräldrar förstått det.

min lillesyster och pappa åker till london imorgon. jag är ungefär SÅHÄR avundsjuk.
tjatat och tjatat om att jag ska få följa med.. svaret blir ungefär " men frida du var ju i london när du var yngre " NÄR JAG VAR TYP 9 ÅR GAMMAL JA? hur mycket kunde jag handla då? ingenting. nej preciiiiiiis.
dock har jag försökt övertala anna att köpa ett par ljuslila converse till mig, så får se om jag lyckats när hon kommer hem.

nu börjar jag bara svamla, så jag känner att det är dags för sängen. och ni får ursäkta min otroligt fula header just nu, men var trött på den andra. kommer en bättre senare.. godnatt lovers. see you soon! / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0