LÖRDAG 02.11

då har nästan hela lovet gått. för nu är vi inne på en helt vanlig helg, och om 2 dagar är alla tillbaka i skolan. jag ska gå 1 vecka med en helt annan klass än min egen, men det blir bra ändå. för nu har iallafall praoen fixat sig.. v.17 på VLT. lika bra känner jag!

lovet har ändå varit så jävla härligt. jag har hunnit festa med härliga människor (dansa på bord&stolar, klädpoker, promenader, jag har aldrig, död fågel osvosv), roadtrip till västerfärnebo, kollat sämsta filmen med härliga människor, bott hos nathalie i princip hela veckan, filmmys med mami & syster.. och mycket mer. jag älskar mina vänner så enormt mycket. det enda som är tråkigt är att jag inte träffat min fridolina olsson någonting.. och det suger ju lite. men skolan börjar snart igen så då träffas vi iallafall!

idag har jag bara tagit det lugnt. senare åkte jag in och handlade godis, tacos osv med mamma & syster + hyrde 2 filmer. så vi har haft ett litet filmmaraton nu på kvällen. gått promenad har vi också gjort! det har varit soft. även fast det är tråkigast i världen att bo på landet.

imorgon ska jag sjunga på ett dop. sen ska jag försöka få hit alicia och nathalie så dom kan kolla på the green mile med mig. på söndag ska jag åka till västerås med mamma, hoppas på lite nytt i garderoben. fräscht!


klockan börjar närma sig halv tre nu.. så det är dags att krypa till sängs. godnatt lovers! see you all tomorrow. / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0