nu: kyckling och potatisklyftor ♥

dopet gick bra! tyckte ju om låtarna, och bäbisen skrek inte eller någonting heller.. så det var mysigt att sjunga på dop faktiskt!

efter det så åkte jag & mamma till saladamm (moster bor där) och hämtade extrasängen som dom lånat av oss. satt och kelade med båda hundarna (OBSERVERA FRIDA GOSADE MED TVÅ HUNDAR). skitmysigaaaa, åh helt lurviga. haha! är kär i dom där två. sen åkte vi och handlade lite käk, och nu ska vi snart äta. nathalie kunde inte komma hit ikv, och inte alicia heller tror jag.. men ska höra runt med resten av mina vänner om deras planer för ikväll. hoppas någon kan komma hit och kolla film med mig iallafall! nu ropar mamma, så blir mer uppdatering senare. over and out/ FW

geisha ♥ saknar min sofia :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0