SÖNDAG

okej, idag har faktiskt vart den första söndagen på himla länge som faktiskt känts mer än helt okej.

elsa och evelina kom ju hit igår. vi kollade på 500 days of summer, åt massa fett, snackade i timmar och spelade fifa. skitmysigt! imorse vaknade vi, käka frukost sen åkte dom hem och jag, mamma och lisa åkte till västerås. inhandlade en skinnjacka, skor, klänning(?), nagellack & en mysig velourtröja. käka donken, sen åkte vi hem. direkt när vi kom hem tog jag och mamma en lång promenad och pratade om massor. älskar min mamma! sen jag kom hem har jag bara softat vid datorn, målat naglarna och kollat på one tree hill. och det är väl vad jag ska göra tills jag somnar.. kolla på one tree hill alltså. skulle ju bli lite kladdigt.. om man målade naglarna.. i sömnen? eh.

nu ska jag prata lite med min bästa vän, sen kolla oth och sova. vi hörs imorgon lovers! / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0