spring

måndag. det kändes inte riktigt lika jobbigt att gå upp som det brukar, och det var skönt.

gick ju inte med min vanliga klass idag, utan 8a2. det funkade ju det också, men saknar min klass himlans mycket måste jag säga! dagen var inte så lång. och någonstans där vid lunch så bestämde vi (jag evelina ebba) för att gå (observera gå) hem till mig efter skolan. som en liten promenad sådär! sen hänkade celicia också. men vädret var ju underbart, och 4 spralliga tjejer fick tiden att gå rätt snabbt iallafall. seeeen åt vi pannkakor, tog vårens första hopp på studsmattan (inte ens roligt sååå haha..) sen tog vi en promenad till + åt bullar och saft. så jävla mysiga vårkänslor man fick! sjukt. hoppas på lika fint väder imorgon alltså. blir nog att träna imorgon iallafall, får hoppa över musikskolan. folk har frågat om jag slutat spela fotboll osv, men så är det inte! har bara haft en svacka. men nu ska jag börja träna igen. aja, ska fortsätta kolla one tree hill nu. känner mig inge pigg.. godnatt & ta hand om er. / frida ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0