@uttråkad tjej

för ett tag sen blev jag terrad genom telefonen av 3 killar. men det var kul, förgyllde min kväll lite eftersom jag i princip bara suttit och skrivit om måltider förr i tiden... OCH kollat nyaste avsnittet av one tree hill! lovelovelove. valborg känns fortfarande lika oplanerat och jag börjar ärligt talat flippa ur lite nu, för nu får det fan ta och ordna sig. bara två dagar kvar i skolan, sen är det heeelg och valborg och all shit. SKÖNT! ska ner på stan och inhandla lite saker imorgon, eftersom jag är riiiiiik nu! eller? hahah. en ytterst oseriös version av mig själv just nu känner jag.. därför ska jag göra lite andra saker istället för att blogga. kanske blir ett inlägg senare ikväll, men ska inte lova för mycket. bye lovers / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0