DAYLIGHT.

oooj nu var det länge sen jag skrev igen. eller ja, sen i fredags då. men har inte spenderat mycket tid alls hemma faktiskt! somnade klockan fyra i fredags kväll, gick upp klockan åtta på lördag morgonen = sliten tjej som skulle åka till västerås med sin mamma och syster. hittade iallafall en rutig skjorta, en transparent svart skjorta, en till mys-tiger tröja, smink, nagellack och en klänning! åkte hem, åkte hem till sofia och stressade och planerna hann ändras typ 50 gånger innan vi åkte till gåvan med tjejerna hem till sofia. körde kortspel och hade allmänt roligt med mina brudar. sen rullade det in lite mer folk framåt kvällen, t.ex. den ökände pärlsockergrabben anton och mina järngrabbar. vart en kanonkväll iallafall! som alltid hemma hos sofia faktiskt hahah. natten/morgonen var också mysig såatteeee. åkte hem vid fyra dagen efter. då var det bara att duscha och åka in till nathalie och alicia. sen drog vi ner på stan och käkade pizza med sofia moa och hanna. sen kom jossan så softade vi hemma hos sofia och kollade på hulken. (dåligt filmval..) sen gick jag alicia och nathalie hem till alicia och sov där. skönt att båda mina flickor är hemma. idag har vi bara kollat på mtv och softat. nu sitter jag hemma och ska snart käka sen umgås lite med min familj, en vecka kvar till skolan nu. och jag tycker redan det känns som höstväder. klarblå himmel och sol men kalla vindar. fast det är faktiskt mysigt, måste jag erkänna. jaja! nu får ni lite bilder från i lördags. pusssss

P.S DET FUNKAR INTE ATT LADDA UPP BILDER JUST NU TYDLIGEN. arg blir jag. dom får komma senare!

Kommentarer
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

Tack så mycket! :D

2010-08-17 @ 00:12:07
URL: http://brunettbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0