dom senaste dagarna

nu när jag ändå bara sitter hemma så kan jag ju berätta lite om vad jag gjort dom senaste dagarna.
i tisdags så softade jag. sen gick jag ner och köpte present på stan åt josefin med ebba. sen gick jag hem till alicia och träffade henne som hade vart i turkiet i en vecka. jag blev såhääääääääääääääääär glad över att se henne min älskade fina vän. vi pratade om allt som hänt medans hon vart borta och sen gick vi hem till josefin. åt där med alla tjejerna sen stressade jag till bussen eftersom jag lovat erik & grabbarna att grilla med dom också. så så blev det, jag och grabbarna. körde spel och softade, sen gick vi hem till tomas där det var "chillfest" typ. fast satt mest på altanen och lyssnade på musik istället, soooft. fick höra att vissa hade sett rådjur, blivit "jagade av getter" osv... hahaha jävla muppar. vaknade och gick till bussen dagen efter, eller ja vi trodde att den skulle gå en viss tid men nej det gjorde den inte. då skulle vi vänta en timme men sen kom vi på att den gick efter en halvtimme och det blev krångligt.. jag fick många svordomar emot mig då. hahaha. sen när jag kom hem var det bara att slänga i sig något att äta och träna, rolig träning. mitt lag är det bästa! åkte hem till ebba på kvällen. gick ut och gick, pratade om allt och åt glass. träffade moa och sen gick vi hem till sofia och softade. sov hos ebba sen, och hon är alltid lika bra att prata med hjärtat mitt.

idag åkte jag och kollade på min lillesyster som skulle uppträda eftersom hon gått på rockbandsläger den här veckan. så duktig är hon! min syster det där. sen åkte jag hem, sen in på samling. vi förlorade med 1-2 så det var väl inte sååååå jävla roligt. och nu på kvällen har jag bara vart arg och ledsen.

men imorgon ska jag shoppa lite nytt sen blir det partyyyyy med mina bästa girls. OCH MIN FINA BÄSTA VÄN KOMMER HEM! jag är så glad glad glad. nu när alicia är hemma så fattas bara nathalie sen är vi tjejerna igen. loveeeeee


en bild på min och min fina vän sofia i våra bästa dagar. hahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

mwhahah ni är så fula♥

2010-08-13 @ 23:38:30
URL: http://fridalovling.blogg.se/
Postat av: Sofia

vi är så jävla snyggga frida! <3

2010-08-14 @ 13:59:13
URL: http://sofiaelisabet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0