förlåt hundra gånger om...

... men har inte haft tid att blogga idag! och dessutom ingenting att blogga om.
vaknade, åt frukost, duschade och softade. sen bestämde jag mig för att följa med max erik och tomas till uppsala. dom åt på little italy, sen blev det donken och glass. haha feta! sen åkte vi buss till hedde och softade där. kollade på gangsters på youtube, lyssnade på musik och snacka. sen tog jag och max bussen mot sala, så han hoppade av i heby och jag i sala och nu sitter jag alltså här. laddar ner "valentines day" som säkert kommer vara ännu en romantisk kommedi som handlar om precis samma saker som alla dom andra filmerna. men det är mysigt att kolla på ändå, i min ensamhet. imorgon ska jag jobba och om jag hinner träffa ebba en stund sen träna ännu ännu mer inför fredag. ser ut att bli en full dag.. nu ska jag lyssna på musik och läsa bloggar eftersom jag inte haft någon datatid idag. ovanligt för att vara mig.. ciaoooo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0