fredagskväll

nu är jag back on track igen. mitt internet har inte funkat sen i måndags.. och mitt comviq tog slut där ett tag också. och jag var ute hos mig på landet. haha det var den mest hemska känsla jag känt på länge tror jag, trodde det skulle vara skönt men icke. hahah

så vad har jag gjort den här veckan? i tisdags tränade jag, onsdags skolan sen åkte jag och nathalie och simmade, bastade och solade. skönaste på länge! det ska det bli mer utav nu när skolan börjat. igår (torsdag) hade vi våran första "halvfyradag".. den var seg. men det var roligt ändå eftersom jag ebba och hanna blev lite för rastlösa på lunchen. slutade med att vi hällde vatten över stackars zilen som låg och sov i soffan. har inte skrattat så mycket på länge. gick ner med mamma på stan och beställde tapeter till rummet efter skolan sen blev det ingen träning eftersom jag kände mig så hängig. idag var det fredag, dagen kändes inte ens lång. zilen somnade på spanskan.. han borde tänkt sig för eftersom det blev en repris på gårdagen. det resulterade i att alla killar smider planer på att hämnas på mig och ebba nu.. och det kan nog bli vad som helst. idag har jag vart ute och gått med mamma, och bara softat hemma. imorgon ska jag upp och storstäda sen kommer tjejerna och då ska vi ha kräftskiva här ute hos mig. my lovely girls! nu ska jag ladda ner någon film. later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0