GRATTIS SARA!

hahaha. fråga mig inte om poserna på bilderna över.. vet inte vad jag gör.
min halsont blir bara värre, det suger. kunde knappt sova inatt för att det gjorde så ont.. blä.
igår kollade jag på filmen precious. den var faktiskt bra, trots att den var lite seg. handlar om en tjej ifrån slummen som blir våldtagen av sin pappa och misshandlad av sin mamma, sen blir hon gravid osv. idag har jag softat vid datorn och nyss var jag in till sala och inhandlade en liten present till min vän som fyller år idag! grattis sara gumman på din 17årsdag :) ♥ så ikväll ska jag och några andra tjejer till västerfärnebo och fira henne. blir mysigt! förövrigt så längtar jag fan till skolan nu. nian kvar, roligaste året säger vissa och vissa menar att det är det segaste. jag hoppas på det första! ha en fin kväll. LOVE

Kommentarer
Postat av: sara!

Hihi love youuu! tacktacktack <3

2010-08-18 @ 16:45:09
URL: http://ssarao.devote.se
Postat av: Sofia

nu tänker jag förstöra för dig och säga att nian var det värsta jag vart meeeed om, självmordstankar 24/7 <3 hahahah och vafan är grejen med första bilden jävla mupp?

2010-08-18 @ 18:16:09
URL: http://sofiaelisabet.webblogg.se/
Postat av: Sofia

sv: jag hoppas nian blir bra för dig då. jamen man ser ju knappt ringen, ge mig en bättre bild! jag saknaaaar dig med frida :( tänkte fan på det idag alltså. visst kommer du till heby i helgen? :D

2010-08-19 @ 18:14:15
URL: http://sofiaelisabet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0