hello i'm back!

en bra sista helg på sommarlovet. efter jag sjungit i fredags åkte jag hem och fixade lite, sen drog jag med mina tjejor till heby och festade lite med grabbarna hemma hos max. sen gick vi ut och träffade folk, trevligt men kallt. (hösten är ju redan här verkar det som?) sen gick vi hem till max igen och var där tills bussen gick. somnade runt 3 och gick upp runt nio tio så var skittrött men drog mig till torget för att sjunga ändå. gick helt okej trots att jag fortfarande är halvsjuk. sen drog jag hem, och sen tog jag bussen till heby för att möta upp mina saknade frida och sofia. dom käkade och vi softade ett tag.... ett jävligt bra tag. lite för länge kanske. hahaha. träffade lite mer folk sen kom det fler och fler och vi satt ute och frös. men vi hade kul ändå! lite drama men.. haha. tog tio över ett bussen hem med massa andra salabor. kul att se ansikten man inte sett på flera månader. och nattmackorna som jag åt när jag kom hem kan nog ha varit dom godaste någonsin! sen slocknade jag i sängen direkt.

idag har jag och mamma fixat massa grejer inför mitt rum som vi äntligen ska börja göra om nu! det var på tiden. annars sitter jag och försöker få reda på när vi börjar imorgon? någon 8a eller 9a som vet det? för det verkar inte som det. ikväll ska jag in och kolla när mina brudar spelar match iallafall! LYCKA TILL TJEJER.


hahaha alla kommer bli asarga på mig nu. men jag längtar faktiskt lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0