if you're using me, do it slowly

igår hann jag knappt blogga någonting. först var jag hemma och softade, sen var det träning. jossan ramlade som vanligt, jävla stjärna det där alltså. hon fyller dessutom år idag, så grattis hjärtat! ♥ efter träningen stressade jag hem. kastade i mig en tallrik fil och en macka, duschade, fixade mig på en kvart sen iväg till bussen. nästa station var järlåsa med mina brudar. jag vet vad ni tänker.. järlåsa liksom. så tänkte vi också i början HE-HE.... men det blev riktigt kul tillslut. och jag ångrar så grovt att jag inte filmade fredrik och vikings framförande inför mig och malte, eller aik mot bajen duellerna, eller när warsen berättade att jag var vallas farligaste tjej. för DET hade vart värt att haft med på film. jag fick träffa min saknade saknade sofia också! lite senare drog sig ett stort gäng mot bussen (där ingick också vi) och det var fan en rolig väg att gå. sköna människor jag har till vänner! sen tog vi nattbussen hem. vissa smet på, vissa klarade sig, och vissa gjorde inte det..... hahaha. åt nattmackor med min syster när jag kom hem sen somnade jag.

och idag vaknade jag av att den där jäääävla flugan surrade mig i ansiktet igen. den ska dö. så är det bara. nu ska jag ut och jobba lite, sen ikväll ska jag hinna med två grejer och jag vet inte hur jag ska lyckas. jag hatar mitt liv ibland. ha en bra dag! kisses



mina älskade vänner



Kommentarer
Postat av: moi

för jag stod ju inte bredvid dig och malte NEJ...

2010-08-11 @ 15:04:07
URL: http://moua.webblogg.se/
Postat av: Lisa Avasjö❤

Gillar din header!:)

Vad har du för fotoprogram?

2010-08-11 @ 18:48:38
URL: http://livecanon.blogg.se/
Postat av: stina

jätte fin blogg! :)

2010-08-11 @ 20:22:04
URL: http://stinafridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0