I've been this way with so many before but this feels like the first time

fick ett panikryck och gjorde en ny header. tråkig och enkel visst, men klarade inte av den andra längre haha!
den här kvällen har inte varit så händelserik.. åt mina favoritmackor = rostade mackor med hallon&grape marmelad + iskall mjölk. sen har jag suttit vid datorn och fotat lite, men när jag skulle lägga in bilderna så hittade jag inte min kamerasladd. P E R F E K T . sen har jag suttit och letat låtar tills fredag också.. får bli som det blir. inatt åker min andra älskade vän till turkiet. alla bara åker.. visserligen blev jag erbjuden en kryssning till åland. men det känns ju sådär mot en utomlandsresa.. hahah. ska tjata till mig lite godis och parfym iallafall! nog om det. nu ska jag återgå till mina intressanta msn konversationer och kanske kolla lite film. who knows? Godnatt readers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0