man, you really hit me hard

nyvaken och fin i min rutiga flanellskjorta. LIVET PÅ LANDET DET PÖJKAR HEHE.

och ovanför var jag oseriös om ingen förstod det.. inte med den nyvakna delen men om bondedialekten.. nu funkar internet. fick ett litet sammanbrott när jag slog på datorn och det inte funkade. vart arg men nu funkar det så nu är jag glad. ska snart börja storstäda huset för ikväll kommer mina girls och har kräftskiva eller vad man nu ska kalla det här hemma hos mig. och då kräver mamma mycket städning av mig, lite för mycket enligt mig. igår var en seg kväll, seg som fan faktiskt. för mycket tankar och för mycket ledsen musik. men såna kvällar behövs väl också ibland, men bara att rycka upp sig nu. hoppas på en rolig kväll! och förväntar mig inget annat heller. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0