måndag - första skoldagen.

det var faktiskt inte så jobbigt som jag hade trott att gå upp imorse. däremot är jag skittrött och hängig nu och snart är det träning men det gör ju bara att jag blir ännu tröttare ikväll. bra plan! började halv nio imorse. fick våra scheman, helt okej ändå eftersom jag bara slutar halv fyra en dag (annat för min syster som börjat sjuan och slutar halv fyra fyra dagar i veckan stackarn). sen fikade vi, fick våra skåp sen slutade vi. stressade med nathalie så vi hann med elva tåget till västerås. jag hade inga pengar eftersom jag sparar till stockholm men hon handlade lite grejer, mysig dag med min fina vän iallafall. nu sitter vi här och softar och ska snart äta sen träna.. får se hur det går eftersom jag är helt slut. sen ikväll blir det bara softa, det ska bli så jävla skönt att få sova sen.. längtar redan. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0