måndag-fredag blev en kedja kring min fot

hahah okejdå. jag bloggar väl ändå.. är på så sjukt mycket bättre humör nu efter träningen så. jag har inte skrivit sen i fredags så nu finns det mycket att berätta hörrni!

fredagen: vaknade av att fridas hund kom och slickade mig i ansiktet och att frida sen hällde vatten över sofia. fyfan va jag skrattade. och sofia trodde det var fridas hunds dreggel hon fick i ansiktet vilket gjorde det ännu roligare. vi kollade på någon värdelös film på tv, åt frukost och sen åkte jag hem. duschade och grejer, sen åkte jag till gallerian för att möta upp linn och liv så vi kunde köpa present till ebba. sen vidare till ebba och softade på hennes altan med massa tjejer. hon fick presenter, och vi åt tacos. sen kollade vi linas kvällsbok helt random i brist på annat att göra. gick till natti 2 gånger också, i regnet. sen hämtade mamma mig och jag sa hejdå till mina två brudar som är i turkiet. (eller ja, alicia du åker ju ikväll) somnade inte förns sent, men är det sommarlov så är det.

lördagen: vaknade, åkte till västerås med mamma och pappa och kikade inne på ikea eftersom jag ska börja göra om mitt rum. sen åkte vi vidare till deras kompisar i köping för att stanna på en fika! jag tackar ju aldrig nej till fika.. åkte hem och stressade för att hinna med bussen till gåvan. som jag inte hann med.. så pappa skjutsade mig iallafall. kvällen där var galen och rolig, chill också för den delen. började med frågelekar, senare fick jag spela gitarr och sjunga i ett rum fullt med killar (ungefär det jag fick frågan om 100 gånger under kvällens gång) och tillslut satt jag och korpas och spelade sims för att hålla oss vakna klockan fem på morgonen. tillslut fick jag iallafall sova, som jag längtat. men notera att det var efter jag hade slängt ner två killar från sofias säng och haft ett litet sammanbrott.

söndagen: vaknade och gick till bussen i princip. var sinnessjukt sugen på pizza och när jag blev hämtad från bussen så fick jag reda på att vi skulle äta pizza, vilket sammanträffande och vilken gläääädje. hahaha mat ♥ åkte hem, duscha, fixa sen drog jag till uppsala med hanna och elsa. vi fick inga platser på tåget så det blev till att sitta emellan vagnarna. gick ner på stan och letade efter någon mataffär som vi hittade sen iallafall, köpte lite grejer. sen mötte vi upp max och gick till korpas där han och sebbe var. softade hela kvällen och hedde kom också. blev en tripp till donken och max och sen hem till korpas igen. där satt vi på hans balkong ungefär hela kvällen/natten som var kvar. vissa övertrötta men det var bara roligt (sebbe..) snackade om saker mellan himmel och jord innan vi gick och la oss. där vart det ännu värre än ute på balkongen.. roligaste på länge tack vare min kära vän hanna. tillslut somnade vi iallafall.

måndag: vaknade, kollade tv och tog tåget till sala igen. sen har jag bara softat och nyss tränat. nu ska jag kolla på sex and the city 2! först måste jag bestämma låtar till grillnatta...... usch. beslutsångest. eller vänta, jag har ju inte ens några låtar att välja mellan juste det var så det va! allt löser sig, update lateeeer. kisses

Kommentarer
Postat av: Sofia

"men notera att det var efter jag hade slängt ner två killar från sofias säng och haft ett litet sammanbrott"



hahahahahahah, så jävla arg

2010-08-02 @ 22:23:13
URL: http://sofiaelisabet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0