måndag - ny vecka

första riktigt seriösa skolveckan nu. ändå så var den här dagen inte lika jobbig som jag förväntat mig.. himla skönt.

först mentorstid, fick veta att våra datorer är försenade en vecka till också. seeeeegt. sen matte och det gick åt helevete, hatar algebra och massa konstiga ritningar man ska göra. allting bara snurrar omkring i huvudet. sen so som var den roligaste lektionen idag, på grund av hanna sofia och evelina. hahaha kanske kommer upp en film senare, men det är jättejättejättetveksamt p.g.a av vissa saker på den filmen..... skrattar när jag tänker på det. aja! sen har dagen bara rullat på. kom hem med bussen för ett tag sen och senare ikväll ska jag träna. det suger för jag börjar känna mig sjuk, märks att det är höst nu för nu sätter klagofrida igång.. haha ah fast neeejdå. håller på att ladda ner eclipse också, hoppas att det är någorlunda bra kvalité. tillskillnad från mina killkompisar som kollade på eclipse fast dom aldrig sett 1an och 2an så har jag faktiskt sett båda.... nog om det. ha en fortsatt bra dag! puss

puss min kära

Kommentarer
Postat av: Lisa

hur laddar du ner film på datorn?:D

2010-08-30 @ 20:18:00
URL: http://elinlisamara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0