nyvaken och fiiiiiin

eller? som sofia skulle sagt.... hahaha. idag är det alltså fredag! fredag betyder sjunga och uppträda inför salas befolkning på grillnatta. jag kan inte ens låttexterna helt utantill, jag är nervös en av dom få gångerna i mitt liv just nu. får väl hoppas på det bästa iallafall. vaknade tio idag, av mig själv?!?! vad är det frågan om? så hitills har jag duschat, tränat låtar, ätit frukost och suttit vid datorn. dessutom övertalat två flickor till ett välja ett bättre alternativ än ett annat.. lite svårt att förstå kanske. snart ska jag börja välja kläder och grejer, och jag har ingen aning om hur det kommer gå.. för det är sol/moln och ganska kvavt. tips någon? moa? efter jag sjungit tar jag bussen med mina grappar & några tjejer till heby sen vidare på fest. hoppas på en bra kväll, kanske kommer en update senare innan jag åker. kisses

Kommentarer
Postat av: moa

förlåt, läste inte!! hoppas det vart brrra :)

2010-08-06 @ 19:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0