"och du sa älskling vi ska alla en gång dö"

såhär känner jag mig just nuuuuuu. tråkig (syftar på mitt hår) och sliten. sitter och lyssnar på min nya lista på spotify (kent/winnerbäck/håkan) och orkar inte plocka upp alla kläder jag kastat omkring här idag. försökte hitta något att ha på mig i helgen men jag misslyckades. får ta något enkelt och tråkigt, som vanligt. såna här dagar hatar jag, eller dagen har varit bra men kvällarna blir alltid sämst. min hals är väl lite bättre, det är positivt. ska sjunga imorgon, det känns väl sådär eftersom min hals inte är helt 100. men det får funka ändå. just nu är jag så jävla trött och känner mig så jobbig. så hämtar gitarren och försöker göra lite musik, ha en fortsatt fin kväll. later

Kommentarer
Postat av: Sofia

det låter jääävligt bra du tjejen <3

förresten så har jag en sån där skjorta, tror jag :)

2010-08-19 @ 21:24:20
URL: http://sofiaelisabet.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vart ska du sjunga imorgon?

2010-08-19 @ 21:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0