rise and shine

tisdag. det bara närmar sig skolstarten för varje dag. vaknade elva imorse av en irriterande pappa som stod och sa att jag skulle gå upp och gå ut och jobba och träna på låtarna och allt var det var. en jävla massa grejer jag skulle göra tydligen.. sov en timme till, åt frukost och nu har jag vart ute och fotat lite. nu funderar jag på att fråga min lillesyster och hennes kompis om dom vill baka en kladdkaka så vi kan överraska familjen lite och tjäna pluspoäng.. hähä. senare ikväll är det träning igen sen blir det träna på låtarna inför fredag. imorgon har jag iallafall en hel dag heeeelt ledig! men då ska jag väl säkert måla eller något annat skittråkigt. nuuu blir det köket, tjing

Kommentarer
Postat av: Sofia

din nya banner är snygg fridaa :)

2010-08-03 @ 15:24:36
URL: http://sofiaelisabet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0