sista dagen på sommarlovet


eller ja, man kan tänka så eftersom lördag och söndag faktiskt är helg. men det gör inte så mycket, för nu längtar jag nästan lite till att börja i skolan. går bara runt rastlös på dagarna. det är väl kvällarna som är roliga, men dom är man lediga på under resten av året också såatteeeee.. nu vill nog ni som läser det här bara döda mig. just nu sitter jag och proppar i mig halstabletter. måste snart dricka äckligt te som jag hatar, men måste få ordning på halsen.. efter jag sjungit ska jag iallafall hem och fixa sen dra mig vidare mot heby. så hoppas på en bra kväll! kommer säkert ett inlägg senare där jag skriver om klädpanik osv. hahah det låter ganska så troligt i mina öron.. ha en fin dag! lovelove.

p.s. GRATTIS till min fina frida olsson som fyller 16 idag. och idag påbörjar du dina 3 år på frisörlinjen, starkt jobbat gumman! ha en kanonbra dag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0