sitter här och käkar popcorn.... häh

sliten och trött. eftersom en av låtarna vi valt inte funkade osv så satt vi och letade låtar i över en timme utan resultat. = vi tog den låten som inte funka och försöker lära oss den iallafall.. och nu är jag hemma. 3 timmar senare. sitter och äter påpcårn. jag tycker inte ens om popcorn? fast nu funkar det sen ellen lärde mig att det var gott att ha grillkrydda på! lyssnar på seglaren också, låten som jag inte heller tycker om?! vad fan är det här.. okej den börjar fan bli lite bra nu, men vägrar erkänna det. sitter och planerar hur morgondagen ska se ut också.. vill göra någonting. har vart hemma och gjort ingenting två dagar i rad nu. riktigt jävla tråkigt. nu ska jag återgå till att kolla bloggar och äta popcorn, kanske kolla sex and the city 2.. så får det bli. ciaooo
ps. jag är glad att moa är hemma, nu har jag någon att diskutera med på facebookchatten. love you


Kommentarer
Postat av: Sofia

high 5, jag tycker heller inte om popcorn men brukar äta det ändå, har inte heller gjort något på två dagar och kollar också på sex and the city

2010-08-04 @ 01:27:40
URL: http://sofiaelisabet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0