"slutet på det ljusa och början på det mörka"

SOMMARLOVET 2010
snodde den på nicolinas blogg här

Har du druckit tills du spytt? noooope!
Sårat någon? det har jag, men inte med flit..
Förlorat en vän?
nej, happy.
Träffat nya människor? ja, som tur är! några av mina nu allra närmaste faktiskt.
Kysst en främling? neje
Tagit droger? haha skulle aldrig falla mig in.
Haft en sommarflört? lite kan man kanske kalla det så, jag vet inte
Gråtit? haha jaaa
Skrattat tills du kissat på dig?
hahahaha det har fan varit nära.
Varit vaken en hel natt? räknas det om man somnade på en bänk klockan sex på morgonen vid en sjö?
Solat? oh yeeees
Badat? ja, men aldrig i finntorp. fyfan vilken flopp
Haft ett förhållande? no
Gjort dig riktigt illa? tror inte det.. bara smågrejer som att slå handen i en lyktstolpe (hade ingen aning om att det skulle göra ont..) ramlat på träskor osv.
Gjort några nya piercingar/tatueringar? neeeej, ska ta två hål i öronen idag men annars inget nej.
Läst en bok? nej var astaggad inför nya twilightboken men den var inte alls så bra som jag trodde den skulle va.. har inte ens läst ut den.
Skickat sms till fel person med flit? hahah mmm jo det har jag..
Suttit vid datorn en hel natt? nej, men nästan
Näckat?
hahah nej bara nattbad i underkläder. fyfan
Solat naken? noooo
Fått utegångsförbud? nej, men jag har varit med och orsakat en flickas utegångsförbud.. HENNES BLOGG KAN NI LÄSA HÄR
Sagt "jag älskar dig" och menat det? självklart!
Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? nej fan va onödigt
Varit i slagsmål? hahah nej bara småfighter som är "oseriösa"
Pussat någon av samma kön? mjaaa
Sjungit högt på ett berg? vafan är det för jävla fråga.. men nej det har jag inte.
Kysst någon i regnet? nej tyvärrrrr
Kysst någon i skogen? nopee
Kysst någon du inte borde? nej, dutti flicka
Tappat rösten? hahaha det är fan jävligt nära nu.
Varit på festival? nej tråkigt nog inte
Gått upp i vikt? hahah aaaaaah
Gått ner i vikt? yeees
Bränt dig? faktiskt inte. gör det himla sällan, skönt!
Fått en ful bränna av kläder/smycken? nej!
Varit utomlands? nej jag har ju inte det..
Gjort ett bra köp? många!
Tagit upp kontakten med en gammal vän? hmm, nej faktiskt inte tror jag.
Haft skadeglädje? hahaha hela tiden! senast idag när ebba sa att dom skulle byta ut i princip alla lärare i nian. jobbigt läge
Sovit under bar himmel? jaaaaaapp!
Vad kommer du sakna mest? kunna sova länge, alla roliga fester, kunna vara ute hur länge man vill, slippa plugga, slippa bry sig, vara oplanerad, allt. ååååh
Har du svarat ärligt på alla frågor?
faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahahahahah "jag har varit med och orsakat en flickas utegångsförbud."

2010-08-19 @ 18:40:05
URL: http://sofiaelisabet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0