so dance like it's the last night of your life

kvällen igår var mysig! åt kräftor (eller försökte iallafall..) och kladdkaka och grejer. mat ♥ sen blev det lite snack och så innan alla drog hem. kollade på one tree hill sen somnade jag.. skönt.

idag ska jag försöka träna på låtarna. vet dock inte hur det kommer gå p.g.a min hals osv.. men får väl hoppas eftersom jag ska sjunga både imorgon och övermorgon. det blir alltid såhär att jag blir sjuk......... sen är det hebykarnevalen i helgen så dit ska jag dra mig och sen vet jag inte riktigt vad som händer. idag är jag arg, som fan. kan inte träna heller, synd för det skulle vara så jävla skönt just idag. ha en bra dag! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0