söndag, 17.41

tröttttttttt.

igår hade jag en sjukt mysig kväll med mina tjejor. först coop och köpte massa fett, sen natti och blev utskällda och sen hem till josefin i spöregnet. vi kollade på "flickan från ovan"..... inga kommentarer om den filmen. dom tyckte den var skitbra, men jag tyckte den var seg och konstig. bra på vissa ställen dock, men inte en av dom bästa jag sett.. sen kollade vi p.s i love you för 1000e gången. tröttnar aldrig på den filmen. dessutom satt vi och pratade från ett till fem ungefär om massa saker. grina gjorde vi också. sen somnade vi tillslut, runt kvart över fem där.

vaknade runt ett idag av att moa ramlade framför min säng när hon skulle försöka "smyga" och ta min systemkamera. hon är inte så smidig... hahaha. sen softade vi och åt frukost vid två sen nu sitter jag här och ska snart in till jossan igen. sen sover jag och ebba här ute på landet ikväll, jag har saknat henne så mycket min fina vän! vi kommer nog vara vakna länge.. så det blir lite godis-inköp ikväll känner jag. nu måste jag stressa vidare, ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0