SÖNDAG

lista jag snodde från patrizia's blogg

Vad heter du?
Frida Wästling

Vilket år och datum är du född?
25 April 1995

Har du kysst någon inom de två senaste veckorna?
Yes

Är du kär?
Nope

Gjort nåt du ångrar?
Mmmh..

Är du blyg?
Nästan aldrig.

Vilken årstid gillar du mest?
Alla! seriöst. Alla är liksom bra på sitt sätt

Favoritdjur?
Typ sofias fiskar? Jag är rädd för djur.. hahah. Men hund annars.

Vad består din garderob av?
Skjortor, oversize kläder, tights. För det mesta

Vad köpte du senast?
Ett svart nagellack tror jag.

Den bästa filmen?
Finns så många! Men Dear John eller P.s I Love You lätt.

Vad är klockan just nu?
14:40

Hur mår du?
Jag mår bra! Trött och uttråkad just nu bara.

Vem kysste du senast?
;)

Är du mörkrädd?
Hahaha ja. Inte är det lite heller

Vart skulle du helst vilja ha piercing?
Tungan eller naveln.

Saft eller alkohol? 
Saft! Hahaha. 

Största svaghet?
Att jag blir arg så jävla lätt och att jag har himla lätt för att bli svartsjuk..

Bästa bok?
Alla böckerna i serien Twilight.  

Blivit rånad?
Nej!

Humör just nu?
Glad men har sjukt tråkigt så det sjunker lite p.g.a det..

Vilka internetsidor besöker du varje dag?
Facebook & olika bloggar.

Vad slösar du mest pengar på?
Godis och kläder tror jag! Haha. Men kläder är inte slöseri, godiset däremot..

Kan man vara vän med sitt ex?
Beror på hur pass seriöst det var. Och hur pass mogen den andra människan är. Men jag skulle nog säga oftast inte.

Favoritchoklad?
Lindt! Chokladkulorna vi alltid får på julen. Helt underbara haha!

Varit kär i en kändis?
Nej.

Har du lätt för att kunna lita på folk?
Beror på vilka vibbar man får av den personen. Men har lättare att lita killar än på tjejer.  

Är du lycklig?
Ja helt okej lycklig.

Använder du smink?
Ja

Hur ofta motionerar du?
Tränar fotboll 3 gånger i veckan + match sen brukar jag väl ut och gå med min mami ibland.

Vad har du för drömmar?
Utbytesstudent i USA i ett år. Skulle vara så jävla kul!

Blivit förföljd?
Hahaha? Inte vad jag vet..

Hur svarar du i hemtelefonen?
"Hej det är Frida"

Hur svarar du i mobiltelefonen?
"Hallå!"

Ringer det mycket till dig?
Haha mer sms tror jag väl isåfall. Men normalt annars?

Ringer du mycket?
Inte överdrivet mycket.

Vem ringde du senast?
Mamma.

Hur mycket pengar har du?
Just nu har jag ju tjänat lite extrapengar. Men snart får jag ju in nya på mitt konto men annars inte ett öre för stunden haha.

Antal timmar sömn inatt?
9 tror jag.

Sover du ensam i natt?
Yes.

Vem sov du hos senast?
Nathalie.

Vem sov hos dig senast?
Ebba.

Vem vet mest om dig?
Mina tjejkompisar. Men Nathalie och Alicia om man ska vara riktigt noga.

Vem vet du mest om?
Nathalie och Alicia.

Vad ser du fram emot?
Att börja skolan imorgon. Det ska fan bli skönt

Vad vill du just nu?
Vet inte.

Vem hånar du?
Ingen.

Vem längtar du mest efter?
En viss person baraaaaa.

Vem vill du helst slippa?
Haha som om jag skriver det här?

Vem stör du dig på?
Fortfarande inget jag skriver här. Men falska personer iallafall.

Vem vill du sova bredvid inatt?
Vet man aldrig ;)

Vilken årstid är det nu?
Sommar eller höst? Det är fan ett svårt val haha.

Anser du dig själv snygg?
Haha inte just nu. Självförtroendet är inte på topp just nu.

Har du varit kär?
Japp.

Är du en bra partner?
Haha fråga inte mig liksom.

Har någon varit otrogen mot dig?
Jag har hört olika saker, men jag orkar inte bry mig.

Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
Nej.

Har du varit otrogen?
Aldrig!

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Haha det senare alternativet. Jag är ingen hejare på att ragga precis

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Självklart.

Vad åt du senast?
Annas kakor hon bakat.

Är du polare med grannarna?
Hahaha härlig fråga. Men nej inte polare direkt, dom är liksom 30 & 40+

Kommentarer
Postat av: Sofia

mina fiskar <3

2010-08-22 @ 17:24:21
URL: http://sofiaelisabet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0