uttråkad och i brist på annat

Visste du..
Att jag vill - börja göra om mitt rum NU. Att min senaste kyss - var mysig. Att jag lyssnar mest på - musik med bra texter. kan inte lyssna på låtar som inte betyder någonting. Att jag pratar - jävligt mycket ibland och ibland verkligen ingenting. Att jag inte gillar - falska människor, olycklig kärlek & att bråka. Att min första riktiga kyss - var väl gullig på sitt sätt. Att kärlek är - underbart när det är bra, sämst när den är olycklig, läskig när man är nervös, komplicerad ibland och ibland så himla enkel. Att jag gillar att - sjunga, skissa, planera, dansa runt medans jag städar mitt rum, gå långa promenader med endast min ipod som sällskap, åka bil mitt i natten. Att jag alltid kommer att - hett temprament, socialsyndrom (dvs hata att vara ensam hahaha). Att jag är hemligt förälskad i - no one Att sist jag grät var - i söndagsnatt. Att min mobiltelefon är - inte min. ebbas. men den suger. vill ha en ny. Att när jag vaknar på morgonen - ligger jag alltid kvar i exakt 5 minuter och riktigt gosar ner mig i mitt duntäcke innan jag går upp och duschar. Att innan jag går och lägger mig -lyssnar jag alltid på lars winnerbäck, kollar på dear john eller läser en bok. Att idag har jag - vaknat, ätit frukost, suttit vid datorn, målat naglarna. Att jag just nu tänker på - att jag borde städa. Att imorgon kväll ska jag - fira min fina vän sara!. Att i morgon kommer jag -ha kul! Att jag hoppas - att nian kommer bli himla rolig. Att jag verkligen vill - kunna styra lite mer över vad som skulle hända i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0