we're dancing until we drop

gårdagen var så himla härlig. började med att vi åt kräftor (vissa åt pizza då..) och snackade, gick till och med bra att skala den här gången för mig. jag brukar alltid ha såna jävla problem med det. sen blev det femkamp. tyvärr har min systemkamera dött och jag hittar inte laddaren så alla roliga bilder från när alla vinglade fram efter vi kört "irlänsk julafton" kommer tyvärr inte komma upp på ett tag... hahah. mitt lag vann iallafall! otippat? naeee. sen så vart det dans på bord och stolar och massa galna grejer och skratt. avslutade kvällen med tjejsnack och mys samt cheeseballs och det är alltid lika bra. säger som jossan, fem av fem på den här kvällen alltså. vaknade upp imorse och sen åkte tjejerna hem sen åkte jag och la familia ut till möklinta för att fira morfar som fyllde 70. grattis världens bästa morfar! nu ska jag bara softa hela kvällen. ska bli så jävla skönt! pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0