you can hang with me

home agaaaaain. ute i ringvalla hehe

igår så gick jag ut och promenerade med mamma eftersom jag inte kan träna för att jag är sjuk. kan inte svälja och är förlyld, så det suger. dvs ingen match idag heller, men lycka till brudar! sen åkte jag hem till nathalie och sov där med henne och linn. och nu sitter jag hemma och ska städa rummet.. kuuuul. om en vecka börjar skolan, känner mig inte taggad. brukar längta till skolan den sista veckan typ, men nu känns det som att allting har gått alldeles för snabbt. jaja, kan väl glädja mig åt att malte, korpas, alven och resten av heby skola börjar idag och att sofia max hedde och alla börjar imorgon. HA-HA. nu ska jag städa mitt rum, see you later guys.

Kommentarer
Postat av: Sofia

hållkäften frida .....

2010-08-17 @ 19:07:38
URL: http://sofiaelisabet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0