08.29

hallå. just nu sitter jag och är klarvaken fast vi inte börjar förns 20 över tio. ovärd? ja.

inatt har varit en jobbig natt vad jag har hört.. sofia, hanna & evelina skulle sova i en säng och det var både varmt, kallt & trångt. TUR att jag fick en egen säng säger jag bara! haha. just nu ligger hanna och sover, sofia pratar men ingen svarar, evelina sitter och kelar med nora. (hannas katt, ingenting annat) och jag sitter och kollar igenom min facebook.

på tal om facebook, är det inte helt sjukt många grupper det finns egentligen. folk hittar på alla möjliga saker, bara för att göra grupper. hahaha, vilken jävla fritid. dom ovärdaste grupperna jag har måste gå till; Vi som trummar på cykelstyret, Mamma, kan du göra en macka? "gör det själv" äsch, är inte hungrig., Vi som byter sida när läraren går förbi för att visa att man jobbar. osv osv. dock ska jag inte säga någonting, eftersom jag har en vän som älskar att jävlas och gjorde en grupp för mig.. Vi alla som älskar att Frida Wästling är inne på facebook 24/7,Dag som natt. VARSÅGODA! bli medlem om du känner för det, bli medlem om du inte har ett bättre liv. hahaha nejdå, men hur många medlemmar är du uppe i måns? 59 senast jag kollade, och det går inte uppåt. fick en beskrivning också; Gruppen för att hedra Frida för sin förmåga att vara aktiv på FB dag som natt, vardag som helg. men ni vet, det är så det blir när man bor ute på landet.

nuuuuuuuuu ska jag försöka tvinga ner dom och äta frukost. jag är en sån bra kompis.. over and out/ FW




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0