feeling a moment

imorgon är det fredag! jag har aldrig varit gladare för helg. dock har veckan gått väldigt fort, idag var det ju friluftsdag också. nathalie vågade inte åka rutschkanan (?), jag fick kallsup i forsen, frida & patrizia blev utslängda för att dom åkte två i rutschkanan (hahahahaha x 10) & massa andra saker. stripsen var inte lika goda som förra gången, det var en besvikelse eller hur hanna?

bussresan hem ska vi nog inte prata om.. kaos beskriver det rätt bra.
först börjar någon kasta en godis som senare blev en vante, som senare blir en mössa, som senare blir en tröja, som senare blir en 50öring, som senare blir en flaska, osv osv osv.. lägg på att bussen är full av skrikiga killar och tjejer som går runt i bussen, skrattar, sjunger/skriker, spelar musik osv. spela nu upp det scenariot i huvudet, mhmmm juste! inte så kul va? ärligt talat var det faktiskt rätt roligt, men efter ett tag blev ipoden min bästa vän. 

right now sitter jag och försöker skriva en låt. ukm är 13 mars, och jag är som vanligt ute i sista sekunden. tiden tickar och jag börjar få panik för att jag inte har kommit på ett smack, eller jo några meningar.. meeeeen dom måste jag pussla ihop, och det funkar inte jämt. önska mig lycka till säger jag bara.. nu ska jag återgå till att lära killar lite vett & etikett. HAHA säger jag bara, vi hörs kanske senare. annars säger jag godnatt för ikväll ♥ / frida
min webbcam måste nog vara den bästa. det har ni nog märkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0