fredag (äntligen)

hallå. ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN helg.. fyfaaan va skönt. 

skoldagen gick fort. syslöjd första lektionen, jag berättade att jag tänkte få mvg i alla ämnen utom syslöjd för min lärare. hon bara skrattade, ska man ta det negativt eller positivt? sen var det so, vi lekte lekar.. men det var ju kul. sen no, kaos på lektionen och vi slutade waaaaay to much tidigare än vad vi skulle gjort annars. sen en och en halv timmes lunch, idrott och sen gick jag ner med mina två bästa väninnor i världen. alicia och nathalie! pratade om allt möjligt och hade allmänt mysigt, har saknat det. ♥ sen gick vi runt lite på stan i snöstormen, och sen tog jag bussen hem. nu har jag kollat ett avsnitt av one tree hill (ett måste varje dag känns det som nu) och ska bara städa upp lite i mitt rum sen åker jag ut till mitten av ingenstans. VÄSTERFÄRNEBO! nej men ska faktiskt hem till sara, myspys. så vi hörs inte på hela kvällen, men imorgon gör vi! då fyller alicia år också. och vi ska alla tjejerna till ebba.. aja, too much information. hoppas alla som ska festa har det kul som fan ikväll, och alla andra också! haha. over and out / FW


hahah fint fw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0