i never thought that you would be the one

mitten av veckan! fan va skönt.
kvällen igår var mysig, vi låg och småpratade tills vi somnade. vaknade ungefär 10 gånger av att jag var kissnödig som fan och att evelina & sofia låg och vred på sig ungefär 1000 gånger. imorse vaknade jag klockan åtta när jag hade kunnat sovit till ungefär klockan nio men neeeej självklart gör jag inte det när jag får chansen. efter många om och men fick vi iallafall upp hanna ur sängen och ner för att äta frukost. sen hade vi bara matte, so, lunch & svenska så dagen gick fort! efter skolan gick jag med tjejerna ner på stan & sen missade jag nästan bussen hem. så jag fick springa, men jag hann med iallafall. nu ska jag duscha fixa och packa, sen hem till nathalie. så uppdaterar därifrån! puss / frids
ny skinnjacka & glasögon. YES! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0