monday

sista veckan innan lovet, obeskrivligt skönt alltså.
att bli väckt av en mamma som berättar att det är 30 minusgrader ute är väl allas dröm eller? duschade iallafall, åt frukost & gick till bussen. daniel frågade om jag hade färgat håret vitt men sen kom han på att det bara var frost eftersom det var så kallt ute. slapp vänta länge på bussen iallafall, och jag slapp stå. i skolan hade vi dans-dag. det kom en danspedagog och skulle lära våran klass olika danser. nu tror ni säkert att det var moderna danser som street, disco osv.......

........ det var linedance, chacha, bugg & foxtrot. YEEEY. kan inte säga att jag var bra på någonting av dom, men det var väl roligt iallafall. speciellt när buggkungarna frida & kirre visade skills. hahaha! sen var det lunch. nathalie & jag var på sprallhumör, roligaste på länge. hon är bra hon min vän ♥ sen dansade vi lite till och sen fick vi sluta. kvar över ett! väldigt skönt med tanke på att vi brukar sluta halv fyra på måndagar. så blev en kort dag!

efter skolan gick jag evelina & sofia hem till sofia och kollade på tv. jag mådde inge bra, så jag somnade. skönaste väckningen också, en evelina som sitter och tar kort på mig som ligger med vidöppen mun och sover. hahaha fyfan för dig. efter ett tag åkte jag hem och nu sitter jag här med ett stort täcke omkring mig. jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu, speciellt inte eftersom jag har matteprov och ligger efter osv. får panik av skolan just nu.. 

dagens höjdpunkt var väl att mina två bikiniöverdelar + tightsen från h&m har kommit. passade alltihop. tightsen är väl fulsnygga, men jag tycker om dom så jag behåller dom. blir snyggt när man är brun och med ett stort pösigt svart linne i sommar. 

dagens sämsta var väl att jag har ont i huvudet, magen, är täppt och ögonlocken bränner. men hoppas jag mår bättre snart iallafall! 
nuuuuuu ska jag återgå till mitt samtal med sara. puss & night / frida

gör någonting cp med munnen. men här är tightsen iallafall!

Kommentarer
Postat av: någon

Kan inte du göra en videoblogg?

2010-02-25 @ 20:45:19
Postat av: ......

jag tycker som "någon" , gör en videoblogg!

2010-02-25 @ 22:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0