stay away

LÖRDAG. gårdagen var roligt, västerfärnebo är ändå rätt mysigt..
fick skjuts hem och sen somnade jag direkt. skönt!
duschade nyss, och snart ska jag fräscha till mig lite för att senare ska jag åka in till sofia. eller senare, snart blir det väl eftersom hon smsade mig nyss och sa att hon var påväg hem. TYVÄRR är det ju så att jag inte kan svara, eftersom jag inte har pengar på mobilen och det vet hon också.. hon är bara väldigt glömsk min vän. men hon sätter sig väl vid datorn så småning om.. vi ska iallafall fixa lite saker (hemligheter you know..) och sen ska vi bege oss mot ebba där vi ska spendera kvällen med alla tjejerna. tacos och hela rubbet! fira nathalie och alicia lite. sen har vi ingen aning om vart kvällen tar oss, det återstår att se. om det inte händer något roligt så blir det väl att vara hos ebba hela kvällen men det är skönt det också. nu måste jag se till att packa osv, men vi hörs hemma hos sofia. kisses / frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0