sunday!

nu har jag kommit hem.
 
kvällen hos ebba bestod mest av tv-tittande (catwomen), tacos, misslyckat försök till anden i glaset & lite snack som vanligt. sen ringde jag bianca alicia & nathalie efter taxi (hahaha), så vi åkte taxi hem till skuggan. sen satt vi och pratade med nathalies moster jessica, anette & peter. sen gick vi upp och snackade och till sist somnade vi. imorse softade vi bara och kollade tv. det finns inte så mycket att säga om den här helgen, förutom att mina två bästa vänner fyllde år ♥ kanske kommer lite bilder senare när alicia skickat. hon har fått en systekamera btw, så jag är ganska avundsjuk just nu. två månader kvar tills jag fyller år, hoppashoppashoppas. 

nuuuuu ska jag gå ut och gå, sen plugga matte. vi hörs senare / F

jag & sara i fredags. love to you my frienddddd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0