tisdag

nu har jag hållt på att fixa lite med designen, så det får vara såhär tills jag kommer på något bättre. inte så roligt precis.. men får duga som sagt.

idaaaaaaaaaag är det tisdag vilket betyder längsta dagen och drygt schema. men dagen gick rätt snabbt ändå. på kvällen var det föräldrarmöte för våran klass och vi lagade mat till våra päron. nu lät jag sådär otroligt cool! eftersom jag är så tursam av mig så händer så klart det värsta. akke står och håller i en tallrik, då vänder jag mig om och PANG..............

.............. tallriken åker ner på golvet, går av på mitten och alla föräldrar kollar på mig. sjävklart gör mina klasskompisar det värre och skriker "duktigt frida" och jag känner att jag vill gå under jorden. det var dagens händelse! hahah

för ett tag sen kom jag hem till hanna. evelina är också här och snart kommer sofia också! vi äter marabou & ska kolla film senare. börjar halv elva imorgon och slutar halv två! då ska jag köpa skinnjackan jag hittade idag + halsbandet på ur&penn. lovely! sen ska jag nog hem till min käre vän nathalie. men det kanske kommer ett inlägg senare ikväll, annars blir det imorgon. är tyvärr inte hemma så kan ej ladda upp någon bild, istället får ni lyssna på min spotifylista HÄR. pusslove/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0