frida förklarar sig

Anonym om att regndroppar faller som tårarna gör, det rår inte stjärnorna för:
Så jävla bra!
Kan du inte sjunga nån låt med lite mer fart i?:)

tack så jättemycket, alltid lika roligt att få höra att man är duktig!
och jo, jag har funderat på det jag också.. men jag väljer alltid låtar som jag känner lite speciellt för och det blir oftast lugna. dessutom tycker jag själv att min röst passar bäst till det. men många har frågat samma sak, om jag inte kan sjunga lite snabbare låtar. så får väl göra det inom en snar framtid, och kom gärna med förslag på någon låt! för det är rätt svårt att hitta.. hoppas du blev nöjd med svaret.

Kommentarer
Postat av: moi

KNOCKOUT!!! haha

och dancing on my own

2010-07-10 @ 16:49:24
URL: http://moua.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0