frulle med linn & natha

hello readers. igår så var jag i uppsala med erik & korpas och softade och kolla lite, hittade ingenting men det kanske var lika bra eftersom jag måste hålla i mina pengar nu.. käkade på little italy och var kvar där i över 2 timmar och pratade om allt och ingenting. sen blev det bussen hem och sen direkt till nathalie och linn. gick ner till ica och köpte lite grejer och sen träffa vi på liv. andra saker som hände under kvällen var att det var en alkoholist som släppte lös sin hund och skickade på oss (som tur var satt hunden kvar, hahaha) sen blev vi attackerade av småbarn som kastade äpplen på oss vid dalhem. kollade skräckfilm och varken jag eller linn kunde sova.. vaknade av att linn väckte båda oss och frågade om vi kunde stänga fönstret eftersom det var en jävla åska. sen vaknade jag av att jag hörde steg på övervåningen och vettefan allt det var. somnade om iallafall.

nu ligger jag och väntar på att mamma ska ringa så vi kan åka ner på stan och kolla tapeter, äntligen börjar projekt "göra om fridas rum" sen ikväll ska jag till heby på lite chillparty. soft! VI HÖÖÖÖÖÖRS. ha en bra dag



dessutom vill jag säga grattis till min fina vän ebba. har känt henne i ungefär 5-6 år nu, och hon är fortfarande en av mina närmaste vänner. även om vi hade en liten paus där i mitten. hoppas du får en jättebra födelsedag stumpan! och imorgon ska vi fira. love uuuuu


Kommentarer
Postat av: ebba

åh, tack så mycket min fina frida! älskar dig mycket :)

2010-07-29 @ 13:17:06
URL: http://ebbafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0