godmorgon


godmorgon... godmooooooorgooooon.....

dåligt väder ute. VAD FAN ÄR DEALEN? som min vän korpas skulle sagt.
jag vill ju solaaaaaaaa. vädergudarna,  jag tar tillbaka allt jag sagt om att jag hatar att sola, att det är långtråkigt, varmt osv... ge mig sol.

annars då? igår fick jag hyperanfall av att vara hemma så p och jag bestämde oss för att åka och överraska erik som fyllde år. det roliga var att precis innan vi skulle åka så ringde erik och frågade om inte vi kunde komma dit, och då sa jag att jag inte orkade, var sjuk osv. förstår ni chocken på den grabben när vi satt på hans rum sen? det var så kul hahah. han kollade ungefär 10 gånger på oss som att säkerhetskolla att det var vi. så jag softade med grabbarna resten av kvällen. kollade gamla skolkataloger, sjuka saker på datorn osv, svindåliga skämt osv. rätt lugn kväll = bra eftersom jag var halvsjuk (vilket dom inte trodde på men iallafall..) när vi skulle hem hade vi halvt punka & åkte efter en raggarbil som körde slalom på vägen? jag kom hem iallafall, huvudsaken.

vaknade av att jag fick sms. åt frukost och nu sitter jag här. har kommit på vad jag ska ha på mig ikväll tror jag, inget speciellt men jag orkar inte sååååå. ska bli kul iallafall! först hemma hos ebba sen till amanda. men nu ska jag hjälpa till med några grejer här hemma sen duscha, kanske lite update later skulle jag troooo. kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0