i can't slow down

gårdagen var väl skön. vi gjorde absolut ingenting alls haha!
först hem till ebba, stressade som fan för att jag skulle hinna dit halv nio. när jag kommer dit ligger hon halvt påklädd, blött hår och kollar på datorn? förstod inte riktigt vad jag har för vän där eftersom hon stressar mig som fan sen är hon inte ens klar själv... men hon är väl bra på sitt sätt ♥ sen kom livan och så gick vi och hämtade upp moa sen drog vi till coop och köpte efterlängtat godis. natha kom, hannes kom och vi var i lekparken först. hahah satt och pratade på bänken och gungade. yeeeees va kul!!! sen tog vi en långpromenad, det var riktigt mysigt. kvällen slutade i ebbas säng med en skarv i mitten, nattfjäril, 2 dryga kompisar som armbågar en i ansiktet osv och att en av kompisarna sov på golvet..

morgonen blev perfa eftersom ebbas mamma kom in med frukost på sängen. det förgyller mina dagar
ikväll kanske det blir västerås med mina pinglor ifall vi inte hittar något roligare att göra, have a great day mates.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0