i want it, but i don't need it

SÅDÄR JA.

nytt & fräscht. det får åtminstone duga nu för tillfället, för jag var så grymt trött på den andra. sen försökte jag mig på att göra en egen bloglovin knapp, men det gick ju åt helvete. hjälp någon? snart ska jag iallafall in till silvervallen för att träna fotboll. har missat 1 träning och 1 match när jag var i stockholm, så ska bli rätt kul att träna ändå. + att jag kan skjuta med högerfoten nu! äntligen säger jag bara. för er som inte visste det har jag vart skadad i den foten, så det har tagit lång tid för den att läka men nu funkar den åtminstone. (pepparpeppar) sen efter träningen ska jag vara med ebba & evelina. mysigt! får se vad vi hittar på.

om jag får som jag vill så blir det picknick. men dock vet jag inte hur dom känner.........
nu ska jag fortsätta lyssna på musik och snart tänkte jag tipsa er om 1 eller 2 fina låtar här på min blogg, heh. only for yooooou liksom



wästlings....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0