DALECARLIA 2010

i'm back! har haft fullt upp dom dagarna sen jag kom hem från dalecarlia så har inte kunnat uppdatera. men nu sitter jag här. osminkad i min förstora sovtröja med slicktofs och bara njuter av min bästa spellista på spotify.


DALECARLIA 2010 gott folk. trångt, skratt, tåg, gräsklippare, stockholmare, vm-final, promenader, COOP, fett, coz, resväskor över varandra, gitarr & allsång, 1 dusch (även fast vi fick flera senare, men det var kaos i början), mexikanare, fel bussar, kupolen, donken, pyramiden, bowling, MATCHER, svett, tårar, glädje, värme, regn, 1 underbart stort lag. allt man kunde begära bestod den här veckan av, och det finns inte så mycket mer att säga än att mitt lag är i särklass det bästa laget. vi åkte tyvärr ut i kvartsfinal, men det mot laget som vann hela dalecarlia för våran åldersgrupp. så extremt bra kämpat av oss ändå! mina efterlängtade mates kom även upp till borlänge efter att ha vart i spanien en vecka, och även min kära vän celicia + massa annat sala folk. så det var riktigt kul! varmt och trångt, men vad kan man begära? love my team förfan.

kom hem runt fyra fem på fredagen. softade hemma, åt god kycklingsallad med mamma och pappa och cyklade in till stan för att möta upp erik, max & korpas. vidare hem till jossan och softade där. schackspel, lasersvärd, "vi fuckar uuuuur", facebook pinsamheter & världens bästa film. bra kväll!

i lördags softade jag bara här hemma i mitt spökhus övergiven av omvärlden.

igår (söndag) tog jag med mig mina brudar till järlåsa för lite chillparty med grabbarna. kul var det! speciellt när vissa pussar grodor, dricker ur sina pokaler, leker med dockor, fuckar ur, lyssnar på madonna osvosv. ni hör ju.. som ett dagis ungefär. dagens händelse var väl ungefär det att mina tjejer fick köpa glass ur affären klockan halv ett en måndagsnatt. och att vi fick gratis nattbuss hem.. vi lyckas fan alltid. sov hos nathalie med linn sen, somnade direkt.

idag har jag solat och softat. ätit upp en halv vattenmelon också. sen cyklade jag och linn in till stan och för lite häng på elsas altan. så har min kväll sett ut!

och nuuuu.............. BILDER











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0