Jag övar varje mening framför spegeln, varje ord. Vi gick från damm till damm, vi reste jord till jord

kvällen blev mysig iallafall. skulle först åkt till mammas och pappas kompisar, men fick damp och hoppade ur bilen vid ica och gick hem till elsa. vi tog en liten promenad till coop och köpte naturgodis sen hem till elsa igen. dit kom min saknade saknade saknade ebba! hon såg förvånad ut när jag kramade henne, jag brukar inte göra det... brukar snarare vara taskig mot henne så att vi krigar mot varandra. men hon är fortfarande min lilla gulligullbebba ♥ sen kom moa som vart i barcelona också! sen kollade vi på tv, datorn och skrattade åt folk. mamma och pappa hämtade mig för ett tag sen och sen gjorde jag varma mackor åt min familj. (perfect daughter..) snart ska jag kolla på någon b-film som ligger här och skräpar i brist på annat att göra. imorgon ska jag träffa min saknade linn sen vet jag inte riktigt på kvällen, det löser sig väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0