jag stal något du ville ge mig

lööööööördag.

om det inte hade vart sommarlov så skulle jag vart överlycklig för den här dagen och gjort någonting varje minut eftersom det är helg. nu sitter jag i min stora stickade tröja, har ett överstökigt rum och gör absolut ingenting. jag borde packa men har inte orkat börja, trots att jag försökte för ett par timmar sen.. MEN jag ska ta tag i det strax. det svåraste är vad man ska ha med sig. så det kommer bli en överfull väska, 1 stor svart sopsäck med mitt täcke och kudde + en tältsäng på det. dock ska jag inte ta med gitarren som förra året, det blir lite för mycket. dessutom vill vi inte ha konstiga norskar på vårat rum i år igen. hahaha

förövrigt ska sofia boka biljetter idag eller imorgon. KENT! vi ska se keeeeeeeeeent. åh vad jag längtar ♥ jag ska stå där och skrika mig hes och bara gunga i takten med alla människor. underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0