regnsöndag. dödödö

ungefär såhär tycker jag om mitt liv idag. min dag har bestått av:

gått upp
ätit frukost
krypit ner i sängen och kollat film
gått ut och gått en 4 kilometers promenad i regn + högt gräs + skog
cyklat hem
vart arg
vart ledsen
köpt godis
ätit godis
tiggt chips av min syster när godiset var slut
vart nörd på facebook

meeeen alla dagar kan väl inte vara roliga eller hur? ;) som en av mina otroligt smarta kompisar skulle sagt. *host*

men ärligt talat skulle jag helst vilja slippa vara hemma just nu. men här sitter jag iallafall... och det är inte kul.

imorgon ska jag iallafall få träffa min efterlängtade vän! det blir bra det. nu ska jag kolla the last song (sara jag ska kolla på den, synd för diiiiiig att du har laddat ner en retard-version)

saknar mina tjejer också. väldigt mycket. lite för mycket. ♥

Kommentarer
Postat av: sara!

hahahah syyyynd för dig attt jag redan laddat ner den :D

2010-07-25 @ 21:31:51
URL: http://ssarao.devote.se
Postat av: Anonym

vilken sida laddade du ner den ifrån? och hade du svensk text till? :)

2010-07-26 @ 02:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0