summer

bloggen blir lidande på sommaren.
har haft två bra dagar! i torsdags var det träning sen åkte jag in till josefin och vi tog oss vidare till hanna och bella. sen drog vi till månsan och då kom ronja också. spelade volleyboll med lite guys och softade bara. var påväg att bli iputtad med kläder, mobil + ipod.. men jag hann slita mig loss iallafall. åkte hem och sov oroligt p.g.a skottlossningen osv.. ingen rolig natt. dagen efter vaknade jag, åkte till månsan och solade där med tjejerna. sen åkte jag hem, fixade mig och mötte upp nina och josefin sen hanna för att ta bussen till västerås och kolla hoffmaestro. pratade lite med robban & rickard på bussen som jag inte sett på länge, och sen blev det massa snack med mina tjejor. rolig bussresa helt enkelt! i västerås träffade vi på max, erik, sebbe och korpas och gick runt med dom och virrade. donken och sen stod vi i kön och trängdes till hoffmaestro. bella & ronja hade också kommit. sen träffade vi mer folk t.ex sofia & frida som jag inte träffat på hur länge som helst. glad blev jag! sen fick vi skjuts hem av josefins mamma och sen sov jag hos nathalie med henne och bianca. idag har vi vart vid månsan men jag orkade fan inte vara kvar så jag åkte hem. peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0